follow

Photobucket

25 Mei 2011

aku xcident!

aku xtau mcm nk cerita..tp aku ak crita jgk!

hari ny aku prgi ke sklh sperti biasa..
stibanya di sklh..aku mnjdi tdk tntu arh sedikit..
kwn2 aku tgur aku..amboi mira happy sgt nmpk?
aku..apa la hmpa ny..aku sdih slh..aku ktawa pow slh?
kwn2 aku ckp..ok2..[senyum]
dlm hati brkata..ktwa..ktawa jgk..nnti ada yg menangis! =(
xtahu apa sbbnya..
dlm pkol 2ptg mcm 2..aku trmenung..
kwn aku A tgur aku..weh apasal? aku tgk lain mcm ja hg ny?
aku..entah xda mod kowt?
aku dh mula rsa lain mcm!
hari selasa aku trpksa balik lewat krna ada koko..

tepat pkol 4:15ptg..aku smpai kt parking moto..
msa 2 org dh kurang sikit..
kemalangan akn brlaku..

aku start moto..dgn enjin kurang panas..
aku press! sblom smpai kt pntu keluar..ada moto kak F..
aku brek! dan tahan mggunakn kaki kiri..
than moto timpa kaki kiri aku..
aku ter jatuh..
dihempap moto kaki ku!
mula2 aku rsa nk bngun..tp kaki aku sakit!
prlahan2 aku nangis!
menangisssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rmai kakak2 yg dtg tlg aku..
sakit aku rsa tuhan sja yg tahu!
msa aku trbaring aku..kakak2 2 suruh mgucap..
bgai nk mati aku rsa msa 2..
rmai yg tgok msa aku jatuh kakak form5.form4..cikgu2..
yg tlong kakak form5..cikgu rauf..kwn2 lama aku..
xlama kmudian my mum dtg..
dy org angkat aku naik kreta ckgu..
smpai klink semangg0l..
than naik ambulas..
lembab gila..!
aku baring smbil nangis!

smpai kt hospital taiping..
aku buat x-ray! ditemani oleh mak ngah aku..
seorg nurse..yg bkerja di situ..
slps x-ray doktor cina 2 ckp xda apa2 msalah..tulang xpatah?
siap ckp..kamu ada lesen n k bawak motor?
kurang asam! aku tgh sakit dy mngata aku..
dh 2 xnk bg cuti..! nk aja aku ajak!
tp aku still sbar sbb kaki aku sakit!
..mak angah aku ckp..nsib baik xpth..klau xcuti ny xboleh la brjln g melaka? =)
ok2..=)

balik drpd hospital..
ayh aku bwk g mngurut..
sakit kaki yg trseliuh ny..
jengket2 aku loncat!

kurang sikit sakit..aku tgh pikir mcm mna
nk bwk moto ary khamis ny..
kaki xok lg?

motor aku motor skuter..

helmet jgn ckp helmet mat rempit aku pakai!

psal HELMET PLK!

aku g rumah kwn aku Aqilah..
mntk helmet..
than mk dy ckp..abg dy pakai ..
arrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhh..[marah]
geramnya!!!! helmet ksygan aku ada org pkai..
dh la xmntk kbenaran!

bodoh pnya jntan! shiiit btol..

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here