follow

03 September 2011

Pilihan..?

dear blog,

            aku xtau mcm mna aku nk truskn hdp ini lg..pnuh dgn duri..org lain xkn fhm apa yg kita lalui..kita mntk utk difahami..tp..dy org xprnh cuba..slh aku kah? aku cuba utk fhm mreka..tp meraka..suka sia2kn aku..kesedihan aku xtahu mcm mna nk digmbr kn..? hnya tuhan yg mncipta aku sja yg fhm..

skrg aku dimintak utk membuat pilih sama ada aku nk pilih adk agkt aku yg baru..atau..bekas adk agkt aku..ya allah aku xtau yg mna harus aku pilih..aku trlalu syg dua2..aku nk dua2..adk agkt baru ny..aku dh syg dy..syg sbg adk..tp dy xblh nk fhm aku..yg bekas ny..dy syg aku..dy sja yg fhm apa yg aku lalui..semua prkara aku cerita dkt dy sewktu dy mnjd adk agkt aku..tp skrg..aku dipksa utk mmbuat pilihan..(berserah kpd Allah)

aku lebih suka ambik adk agkt llaki sbb.. dy org ny sporting..kdg2 jeles 2 kalah pkwe and mkwe..aduhai..klau adk agkt perempuan ny leceh..sikit2..........(hurm) =p

skrg ada org mntk hati aku..aku xtau nk bg jwpn apa..dy nmpk mcm btul2 prlukn..aku rsa brslh sgt..dy ckp.."awk sya akn gagal pmr klau awk xbrsama dgn sya..sya asyik fikirkn awk siang dan mlm..walaup0wn kita xprnh jumpa..bila sya dgr suara awk..hati sya jd tenang..sya xbleh byang kn hdp sya tnpa awk..!"
ya allah engkau berilah dy kekuatan agr dpt melupakn aku..aku kesian melihat dy..aku xsanggup utk tggalkn dy..dy syg aku..tp hati aku dh trtutup buat mna2 llaki..berilah aku petunjuk..agar aku dpt buat pilih yg betul..aku xnk mnyesal dikemudian hari..

5 ulasan:

n-ya berkata...

biarkan dulu keadaan tu..tenangkan diri dulu.baru buat keputusan lps fikir dgn tenang.

Aida Omar berkata...

mana pergi tuan tanah nie.. dah lama tak hupdate blog? dalam situasi macam nie kita memang tersepit pasal dua2 kita sayang kan..

Shamira Farina only . berkata...

aida omar..maaf ya..blog ny dh kena hack..sya xtau nk buat mcm mna,,
skrg sya sudah buat blog baru utk gnti blog ny di http://shamirafarina.blogspot.com/

Travesti drew berkata...

Here I take great information, I am a good reader and blog reading me hobby. Basically I am a wondered for good knowledge here and there this blog very sportive for me every point of view.

Thanks for shearing huge knowledge
Travesti

hailey berkata...

Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

Thanks!
Hailey

baca lah..

get this widget here