follow

Photobucket

16 April 2011

kisaH pKwe MkWe kLau tgH h0t!

ADAT BERCINTA MESTI ADA BERLAKU PERTELINGKAHAN DAN BOLEH BUAT PERHUBUNGAN TERPUTUS. ORANG SELALU CAKAP...BERCINTA JANGAN LAMA-LAMA, LAGI LAMA LAGI MACAM-MACAM MASALAHNYA. BILA TENGAH HOT MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU, ANTARANYA.....


PAKWE : "Semalam dah berjam-jam kita cakap dalam tepon tapi hari ni awak kata dah lama tak xakap dengan saya..Kenapa dengan awak ni?"

MAKWE : "Bercakap berjam-jam dengan saya?Oi! Baru hari nih kita bercakap dalam tepon tau! Dah seminggu kita tak contact. Awak cakap dengan sapa semalam?"

========================================================================

PAKWE : "Sedap awak masak tapi kenapa awak masak sikit sangat? Saya cuma dapat makan dua tiga suap jer. "

MAKWE : "Saya suruh awak datang sorang jer makan, yang awak bawak kawan2 awak datang ramai-ramai sapa suruh"

========================================================================

MAKWE : "Cantik cincin tu kan, awak x nak belikan untuk sy cintin tu? Alaaa, bukan mahal pon..Awak belikan ek"

PAKWE : "Banyak cantik muka awak suruh belikan. Bila gaduh jer nanti abis awak buangkan macam sincin yang sebelum ni"

========================================================================

MAKWE : "Dah berjam saya tunggu awak dat depan panggung ni, awak kat mana? Cepat la sikit wayang dah nak start nih"

PAKWE : Laaa....awak tunggu kat panggung mane, KL ke Shah Alam? Saya tunggu awak kat panggung Klang nih"
========================================================================

MAKWE : "Awak jangan jumpa saya lagi, saya dah putuskan hubungan kita.Saya rasa diantara kita memeng tidak ngam"

PAKWE : "Sepatutnya dari dulu lagi awak dah cakap macam tu, Saya nak cakap lama dah tapi takut awak kecik hati plak"

======================================================================== 

MAKWE : "Cuba awak cakap dengan sy apa kekurangan saya sampaikan awak nak memutuskan hubungan cinta kita?"

 PAKWE : "Awak kurang cantik". 

========================================================================

 MAKWE : "Asyik2 jalan tepi tasik, takde tempat lain ker awak nak bawak sy jenjalan ni? Boring la asyik tepi tasik"

PAKWE : "Nah,awak pakai baju mnyelam ni..Jom saya bawak awak jenjalan dalam tasik ini pulak"



Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here