follow

Photobucket

18 April 2011

Spirit of The Coin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Spirit of The Coin

teringat msa aku form 1..aku prnh try tok maen spirt..semangat glar msa 2..aku maen dgn kwn2 aku..cita dy mcm ny..kwn aku sara ny..ada bwk buku mustika..2 p0wn klau xsilap aku..kt dlm buku 2 ada mentera spirt ny..so kita org apa lg..tepat kol 2ptg..org p0wn xda kt dlm class..aku tutup tgkap & pintu..ambik krtas board..kita org tulis..huruf,6ber,yes,no & lain2 lg..
bygkn..msa kita org bca sama2 mentera 2..kiri kanan..rsa sejuk..mcm ada bnda nk dtg..tp dlam 20 minit brlalu aku ckp kt kwn2..
aku:weh mna hntu ny? ada ka xda? penipu btol la..!
kwn:........aku pown xtau..jom la blek!
aku:kejap..aku rasa dy nk D.A.R.A.H.!
kwn:aku xmau bg..!
aku:biar aku ja la..!
kwn:[ambik jarum..cucuk jari aku]
aku:[drah pown kluar]

than aku titikn darah 2 kt syiling 50sen..xjd jgk..

aku:gila pnya hntu..xdtg p0wn..mna dy..jom blek..bazirkn darah aku ja..baek aku derma kt hospital!
kwn:hg xtkowt ka?
aku:nk tkowt apa? bwt bodoh dh la..mntera apa 
nk tutup maenan ny? 
kwn:erm..entah..
aku:than jumpa seorg akk ny..dy bg mntera nk tutup maenan ny!!!

aku xigt sama ada drh 2 ada lg pda syiling atau p0wn x? esoknya,aku basuh duit 2..kwn aku buang kertas 2..so gempak sklh aku kena histeria!

lps maen 2..ustaz ckp syirik! mulai saat 2 aku btol taubat xnk maen atau cuba maen..thun lps kwn aku ada jgk ajak maen..tapi aku tolak  aku btol2 taubat xulangi ksalahn 2 lg..kjadian histeria 2 bkn brmula drpd kami tp sklh 2 ada sdikit penunggu!!!!!!

P/S:xpyh la maen bnda ny..xda faedah mnyeru hntu..dpt dosa lg ada...serious aku ckp kdg2 bnda2 ny aku p0wn bley nmpk..time aku nmpk bnda ny msa wktu malam & 5.30 pg!!! coin 2 ada dgn aku..siap balut dgn krtas la.. mgkin msa aku tgh taip dy dok belakang aku..jgn tkowt..allah sntiasa brsama kita..dy p0wn mkhluk tuhan jgk..so jgn maen!
AWAS!! ada kesan drpd maen  bnda ny!!!

kalau boleh jgn main spirit of the coin. Kalau dah main or pernah main mende alah tu, sebenarnya masih ada roh, jin , syaitan yang melekat dalam badan sesiapa yang pernah main tu walapun dalam game tu, dia dah return home. Itu cuma permainan makluk halus mempermainkan manusia. Penipuan mereka, mereka dah keluar...sebenarnya masih menghuni diri sesiapa yang main permainan tu.

Takde banyak beza pun menurun dengan main spirit of the coin..cuma satu melayu punya, satu omputih punya. Mostly yang datang adalah roh2 yang bergentanyang..(tak diterima oleh langit...dan bumi).

kepada yang pernah main tu bertaubatlah...mintak ampun dengan Allah kerana syirikkan Dia...ampun satu hal...nak buang syaitan tu pun satu hal lain...

wallauhuaklam...

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here