follow

Photobucket

16 Ogos 2011

keser0nokkan yg xdi rancang oleh ku..

Ketika orang lain bergantung pada dunia, gantunglah dirimu hanya pada Allah. Ketika orang lain merasa gembira dengan dunia, jadilah dirimu gembira kerana Allah. Ketika orang lain merasa bahagia kerana kekasih mereka, jadilah dirimu merasa bahagia dengan Allah, dan ketika orang-orang pergi menghadap raja dan pembesar-pembesar untuk mengais harta dan mencintai mereka, jadilah dirimu betul-betul mencintai Allah"




semalam aku nk onine..tp..rumah aku internet xda..c0z hujan..so xdpt la..apa yg aku buat semlm..? haha..aku kemas bilik aku..drpd brsepah buat sakit mata aku tg0k..tr0s aku kemas..adoiii..2 p0wn blum abs lg..sat g larh smbung..? hari 2 aku ada ckp..yg aku xbleh g tarawih lg kn..? but smlm..tba2..satu family g tarawih!!! dkt masjid bukit merah..best..aku xsangka langsung..sedangkn mak aku yg tba2 keras hati blum brtukar mnjd lembut.. <3
i love you mum!! betul org ckp..stiap yg trjdi 2 ada hikmah yg trsirat yg kita xtau..cuma lambat atau cepat ja.. =) so klau kita sedih suatu hari nnti..mgkin allah nk bg yg lebih baik dri 2..






Bila kau letih dan hilang semangat,
ALLAH tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya..

Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan,
ALLAH telah mengira titisan air matamu...

Bila kau rasa kehilangan dan masa meninggalkanmu,
ALLAH setia di sisimu...

Bila kau telah mencuba segalanya, tetapi tidak tahu tujuan,
ALLAH ada jalan penyelesaiannya....

Bila tidak ada lagi yang bererti bagimu, keliru dan kecewa,
ALLAH adalah jawapannya...
★ SEMOGA DIRI KITA TABAH MENJALANI UJIAN DARINYA ★



hari2 ku serteman sepi
kerana merindui pada yang tak sudi..
dia tak sudi tp dia juga yang ada dalam hati..
namun mengapa dia yang masih ku nanti2..


kita beLajar meLupakan seseorang yg meLupakan kita..
kita beLajar memaafkan semua yg mnyakiti kita..
kita beLajar untuk jadi yg terbaik untuk org yg kita sayangi..

tapi satu hal yg tak bisa kita pelajari iaitu :
"harus beLajar tersenyum disaat org yg kita sayangi menyayangi org Lain"



Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here