follow

Photobucket

18 Jun 2011

tentang dia....

adakah aku telah hancurkan cinta ini..?
adakah aku yg telah mnyakitinya..?
adakah aku kejam terhadap dirinya..?
adakah aku tipu diri aku sndiri....?
adakah aku tidak mnyayanginya lagi...?
knapa....! aku ka yg jahat!!! 


utk awk sya mntk maaf..sya xfhm tentang perasaan ini...serius! sya masih syg awk...!
sya rindu waktu dulu..awk pggil saya syg~~~ tp skrg semua 2 xda lg..knpa awk?!!!!
knpa awk xkejar sya..? waktu sya pergi...? awak tahu sya xmampu mlupakan awak..
knpa awk pksa sya hadapi dunia sya tnpa diri awk..awk sya penat..! sya xsangg0p..!
sya bleh jadi gila awk...! sya xtau nk luahkan perasaan ini dkt spa lg slain awk..
kwn2..? dy 0rg p0wn xselalu ada buat sya..bila sya ckp sepatah..tr0s dy 0rg ckp..


"alah..lelaki mcm 2 la..."


sya xpikir awk mcm 2..utk kebali pada awk..memang sya nk sgt..tp..semua 2 dh trlambat
sgt2 awk..cinta ini sya xperlukn lg..skrg sya nk buang jauh2 dari hidup sya..
sbb klau saya simpan..hati sya terseksa! hati sya trluka..! sakit awk...! sakit dari saya
jatuh moto...sya dh xda semangat...maafkn sya..awk!! entah knpa ary ini sya mimpi awk..
dlm mimpi 2 awk ckp.."xsemudah itu awk lepaskn sya" ..mgkin sbb sya rindukn awk smpai termimpi2..sedih sya bila igt waktu kita brsama..awk suka buat lawak walaup0wn
sya memang marah sgt2 kt awk..tp sya ada satu lagu buat awk..






Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu

Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku


sya tahu awk xkn baca bnda ny..tp biarlah..tak0wt nnti sya lupa awk..klau sya 
taip saya bleh baca tentang awk..? klau nnti sya pergi sblom awk..sya nk awk baca benda ny semua..yg sya bt0l2 sygkn awk..awk tahu..skrg ny ada s0meone mntk hati 
sya..hati ini tetap milik awk walaup0wn sya dgn org lain nnti..tetap ada sikit buat awk..







Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here