follow

Photobucket

19 Jun 2011

tentang aku..

hari ny awal aku online..xtau sbb apa..aku nk cita psal hidup aku ny..
ada org tnya aku.."knpa hg boleh jadi mcm skrg???"
trsentak aku dgn pertnyaan 2..so aku try cari org yg tnya aku..ZzZzZzuuUuUpPp..
HILANG...!!!!!!!!!!!
spa erk...? yg baru ckp dgn aku td..? hantu...? i think no!

buat org yg tnya aku td 2..aku nk jwb dkt sini..blog ny jadi saksi..ok what..?

aku xpernah mntk diri ini utk mnjadi sperti skrg..tp aku tetap brsyukur..
aku tahu suatu hari nnti aku akn pergi jgk..so aku kena brubah kan..?
aku jadi mcm ny..bkn sbb dy atau spa2..k0 kena fhm..! dunia kita lain..
aku dgn hidup aku..k0 dgn dunia dan hidup k0..kita sbgai manusia xpernah lari darpd 
buat silap kn..aku tetap akn try buat yg terbaik..!


aku sedar aku pernah buat org kecewa dgn sikap aku..tp aku xpernah mntk pown 
nk buat mcm 2..aku ada sbb trsendiri..? klau bleh aku nk buat org happy bila aku ada..
tp kdg2 dy 0rg xnk fhm tentang aku..smpai nk salahkn hidup mereka..
hidup dan waktu yg pksa aku jd mcm skrg..aku trpksa k0rbankn cinta aku..
biarp0wn hati aku tgh sakit! k0rang fhm? x....! hnya apa yg aku buat..
aku ja yg fhm..tolong la..! cuk0plah..!!! aku dh trseksa dgn hidup ini..

sikit2 nk nagis!..bak kata kwn aku.. air mata ny teman setia aku..bila aku nangis
aku sedar apa yg aku buat..aku rsa puas..klau x aku rsa tertekan tau x..!
 slah satunya bila histeria..
histeria aku slalu jadi kt sklh..tertekan aku ckp..tensi0n!!! tmbah lg bila dgn org mnjerit..
lagi aku tershock! aku tak0wt!  aku bleh rsa bnda 2..aku bleh dgr bnda 2 mnjerit!

bukan aku nk mntk simpati..tp tlong fhm ja..!!
so ples!! understand me..

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here