follow

Photobucket

18 Jun 2011

rimAs..!


aku:"weh,asal hg suka usha aku..aku xsuka tau x..? aku rimas!"
dy:mna ada!
aku:tipu2! aku mnyampah tau x..agk la sikit..
dy:aku nk kwn ja..
aku:ya! aku fhm..aku tau hg 2 murah dgn senyuman..tp knpa hg suka snyum kt aku..
setiap masa..?!
dy:tersenyum?
aku:tlong la..aku xsuka!


anyway..folio ge0 & sejarah telah brjaya aku siapkn...!

 semalam..aku memang xtahan gila..aku d0k temenung tepi tingkap s0rang2..
aku xfhm..! sampai aku trmenangis.. =((

than kwn aku fauzan..bagi stell kes ny..dy pggil bdk 2..dy ckp kt belakang class..
huh..! gengster dowh! first time bdk class bela aku..fauzan ckp "hg ny suka tg0k mira knpa?" hg tau kn dy xsuka..dh 2 asal duk usha dy lg..hg duk dpn..tg0k depan la..xpyh 
pusing belakang..
bdk 2 ckp.."aku nk sembang dgn kwn aku..dh ternmpk dy..aku senyum la..
fauzan.."hg ny xkesian kt dy ka..? skrg aku nk hg mntk maaf kt dy..!
bdk 2 ckp..hurm..=(

than kwn bdk 2 mai dkt aku ckp..weh mira dy nk kwn dgn semua org..trmas0k hg..?
hg tau kn dy sy0k kt hg dari f0rm2..
aku..tlong la weh..aku xsanggup lg..aku rimas tlong la phm..ok find..aku tukar class
mcm ana..puas hati dy?!
kwn dy ckp..jgn la weh..nnti sunyi class ny..
aku..(diam!)

f0r alL my friend..tlong lah ya..klau nk senyum 2 bleh..tp agk2 la sikit..



utk kita bangkit semula melawan arus dunia yang semakin jauh dari arah sebenar...
pernah fikir tak tentang hidup kita ini utk apa?
utk jadi khalifah di bumi..bukan dajjal yang merosakkan...
tengok dunia sekarang...dah semakin teruk...
"bencana yg melanda! "
"komunikasi tiada makna"
Dunia dah sampai penghujungnya...
Dah sampai masa utk kita kembali pada Al-Quran dan berpegang pada hadis Rasulullah s.a.w :)
"percaya kataku.."

2 ulasan:

cintailmu89 berkata...

kesimpulan entry terbaik!!hehe

btw,new update>>
http://cintailmu89.blogspot.com/2011/06/ohsuperbike-ku.html

shamira farina berkata...

terima kasih..

baca lah..

get this widget here