follow

Photobucket

06 Jun 2011

sBb aku Xnk coupLe!



beberapa sbb aku xnk couple lg..



  • sbb muda lg arh 15 tahun (2011)..couple lama2 mcm kekal? shittt ja!

  • kalau llaki 2 suka aku..comfirm dy tggu aku smpai aku ready..btol? mcm ada ja dlm dunia ny..

  • bazir kdit..bazir msa aku..hello! dont call me kdekut k..btol apa aku ckp..mcm pkwe setia ja kt aku?

  • aku takut dosa! ya! memang dulu aku prnah couple..couple 2 kn brdosa? relationship xsah kn? aku xnk weh tanggung dosa!
  • aku nk belajar dlu..nk kumpul duit..beli rumah..beli kreta..kn senang ada prancangan hdup..psangan aku ada..aku pown ada..bajet sweet plk? 

  • kbykan llaki yg couple ny bkn serius sgt..sja boring2..dy pown nk ada awex jgk..mcm shitt arh!

  • llaki ny susah gila nk jujur bila couple dgn aku..prgi mmpos arh kau..!

  • "promise i xkn tggalkn u!" kpala hotak kau..dlu bleh kau ckp mcm2..stakat manis dbibir xpyh..baik kau simpan ayt2 kau 2..

  • jum jumpa..rndu larh..nk jumpa apa ka bnda..dh msj,call..2 pown rndu la ..meregeh!

  • cinta? jgn ckp kau cinta aku klau beza antara suka , syg dan cinta..kau xfhm!
p/s: llaki sejati ialah llaki yg setia trhadap cintanya..dan dy jga akn memangis apabila cintanya hilang..

                                   (PENDAPAT AKU SJA)

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here