follow

Photobucket

15 Jun 2011

dy salah atau aku..?

ya allah..? adakah aku trslh buat pilihan..? tentang hati ini?
adakah aku telah fitnahnya..dgn slh sangka..? apa yg telah aku buat ny?
aku telah hancurkn hati aku dgn dy..tnpa aku sedari..
setiap hari aku tggu msj dy..call dy..aku rindu sgt dkt dy..
aku rsa mcm xda mkna dunia ny buat aku..
memang xda cinta sejati dlm dunia ny buat aku..
tp knpa.....?


entah di mna slahdan silap aku semasa aku mncintai dy..
td aku jumpa spupu dy aku ckp jujur yg aku dgn dy dh clash..
than spupu dy ckp..biar btol? aku jumpa dy ary 2 ok ja..dy ckp..?
aku:btol aku xtipu..dh 10hari aku clash..
spupu dy:ary 2 msa aku cek enset dy..hg s0rang ja..dy punya "my love"
aku:try tnya dy..? =((
spupu dy:k2..nnti aku tnya..serius mira dy bkn mcm mna yg hg sgka..?
aku:mgkin aku silap dlm menilai dy..


tp knpa? aku pelik..ok find klau bt0l kwn dy guna enset dy..knpa dy xtr0s terang..
yg ex aku gegeh sgt d0k call2 kwn aku 2 knpa..? takut nk ckp dy aku..?
cinta xpnya alasan!
klau btol k0 syg aku..k0 msti berusaha t0k dptkn aku balik..
dan k0 100% sedih pnya..ny mcm biasa ja..nmpk sgt mcm suka kn..??



Wallahualam hnya tuhan yg tahu apa yg telah trjadi..

coz aku pown msih mncari2 jwapan..


Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here