follow

Photobucket

14 Jun 2011

aKu diGoSipKaN..?!


aduhai..ada ka patut kwn2 aku nk g0sipkn aku dgn bdk class sndiri?
aku heran bt0l larh..padahal aku..dgn dy kwn ja..bkn ada apa2 p0wn?
i like g0sip!


mentang2 larh aku ada c0p! single! rmai yg nk gosipkn aku dgn bdk fb larh..
bdk atas larh..bdk class sndiri larh..
anyway ..aku msih mlas nk mncari..mlas nk bg komen apa2..


baru2 ny shbt aku..anis..bg tau ada kwn pkwe dy nk kenal2 dgn aku..
woh  hah..! "pergi satu tiga mari"
pelik2..apa lah yg dy org tg0k kt aku ny..?
aku just wanna be simply.. =)
bdk laki 2 bg magnet plk dh..abih aku nk ditarik..
brtahan...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini..
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)..
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu..
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta..

nk nyayi larh...lg rindu..ky ex-b0y aku..
aku rindu glar kt dy..tp dy still buat xtau..aku try t0k baik dgn dy..
tp semua 2..suda trlambat..dy skrg dh jd masa lalu dlm hidup aku..
tp entah knpa aku still rndu dy..syg dy..knpa!!!!!!!!!!
k0 xrndu aku ka..? k0 xsyg aku ka..? knpa!!!!!!!!!!!!!! 

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here