follow

20 Mei 2011

aPa RaSa histEria..!


First time dlm hdp akuaku trkena histeria!!
aku kena mesti aku rasa macam tengah bermimpi..
Rasa macam diawang-awangan je..
bdn aku lemah amt sgt msa kena 2..
xlarat nk bangun!
TP!
Aku boleh dengar apa yang orang bisik kat aku..
Aku boleh nampak orang kerumun aku..
Tapi aku tak boleh bersuara ikut kata hati aku sendiri..
Aku just menjerit-jerit sekuat hati..
Aku jadi macam orang gila!
Seriosly aku ckp..
msa aku kena 2..aku rsa mcm
ada lg satu roh dlm bdn aku..
aku try nk sebut allah..tp aku xdpt nk sebut apa2..
aku dgr aku ckp aku nk jln sndiri!
kwn2 aku pown ckp ok2 hg jln sndiri..
tapi aku xmampu..
xsampai sesaat aku jatuh rabah ke lantai!
kwn aku agkat aku..
dkt rumah aku ok..
tp dkt sklh ko..

jgn tnya apa motif aku mnjerit sbb aku xtau knpa aku mnjerit..

than abg M form5 ckp kt adk dy..suruh ckp
kt aku..skrg hg p tutup spirt hg 2..baca mntera
nk tutup balik sbb hg pa main xhbs!
tengkorak hg..aku p tnya ustaz..
ustaz xbg bwt bnda 2lg..coz takut bnda lain yg dtg..
pndai2 suruh org tutup..nnti
klau aku jadi blik aku cekik hg ..baru tau!

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here