follow

18 Mei 2011

aku gelisah & takut!!!!


entah kenapa..skrg ny aku jd penakut! 
seriously aku ckp aku takut KUCING!!
selain kucing aku takut pda allah diats dosa2 aku..
disamping HAN....TU!!!
seram..rsa mcm kena kacau sikit..
kwn aku ckp hntu 2 nk kami dgn kami..
aku diam!


GELISAH! aku dgn han...tu!
rsa xsedap badan..takut!
aku rsa mcm nk 'Solat Taubat"..
nk dktkn diri kpd allah..
cukup2 la dosa yg telah aku buat..


لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنْ الظَّالِمِينَفَاغْفِرْ لِي فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ

Tiada Tuhan melainkan Engkau, sesungguhnya aku telah menzalami diriku sendiri dengan kezaliman yang banyak.
Maka tiada siapa yang dapat mengampuni dosaku melainkan Engkau.

4 ulasan:

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

perasaan je tu dik... tak perlu ditakutkan benda lain... itu pun makhluk allah juga kan..

oWh miRRa berkata...

..............................................tp ustaz ckp..perasaan la yg boleh buat kita jadi gila..disebabkn bnda 2..

si gedix ladolce fiewyqa berkata...

kta ada wat slah myra...
nie suma blasan di atas apew
yunk kta wat dlu

oWh miRRa berkata...

bukan balasan bazilah..trima dgn hati yg trbuka..

baca lah..

get this widget here