follow

Photobucket

08 Mac 2011

macam mna nk lupakan seseorg?

herm...seseorg...? spa??? xkiralh spa dy skali p0wn..asalkn bley lupakn dy suda ckop..right?! bohong la klau aku ckp aku bley lupakn seseorg dlm hdp aku atau p0wn xda spa..kdg2..bila kita igt kt dy..hti rsa sdey sgt, kecewa, derita, rindu nk dgr gelak tawa dy..mcm aku..klau aku d0k sorg2..tba2! trbayang wajah dy & kenangan brsama dy..wlaup0wn kita xmintak nk igt smua 2 blek..semua bnda ny trjadi msti ada hikmah..tuhan sja yg tahu yg mna trbaek bwt diri kita..~ adakalanya kita sndiri xbley trima bnda 2 jadi ke ats diri kita..ny hsil carian aku..:-)

  1.  Apa saja yang berkaitan dengan seseorang baik harta miliknya mahupun apa saja yang membuat kenangan kembali bermain di ingatan kita harus disimpan dan diletakkan jauh-jauh..(klau aku aku buang ja..atau p0wn bg blek kt dy..)
  2.  Kosongkan fikiran dari mengingatinya dengan melaksanakan aktiviti berfaedah agar tiada lagi ingatan tertumpu padanya..(aku bwt bod0 ja..)
  3.  Penuhi ruang ingatan dan hati dengan menyibukkan diri berzikir kepada Allah sentiasa..(yg ny best aku prnah bwt memang tenang sgt..)



aku prnah ada relati0nship dgn A ny..tp koranh tau apa dy bwt dy curang dgn aku..haram jadah pnya jantan! memang msa 2 aku xbley trima..:( byangkn la..aku pnya setia kt dy..dy bley relationship trbuka dgn org laen..memang siaL! apa aku bwt..hahh! PERANG DUA KE-2..slama 8 month dy tipu aku..memang cari pasai..than aku bwt bodo ja bila terjumpa..mcm xkenal..skali hg bwt aku mcm ny..slamanya aku bnci hg..~ ok fine..klau dy dh xsangg0p nk setia just slow talk elok2..skurang2nya xla aku brasa trtipu,ditipu..herm..barang2 dy semua aku pulang elok2..aku xmau igt apa dh..klau ikowtkn hti aku nk ja buang dlm kolam bukit merah 2..ikan p0wn xlalu nk mkn..bunyi mcm kejam..?!
 what!! korang ckpa aku kejam? owh tidak!!! dy lg kejam..d tipu aku..mcm2 lg la..aku yg setia ny ckp aku kejam..? memang xpatut..tp ikowt ska korang nk nilaikn bad love story aku ny mcm mna p0wn..finally kami..bwt hal masing2..FULLSTOP!

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here