follow

Photobucket

02 Ogos 2011

td..

hai to all..assalammulaikum..

adui..lapar air la..sabarrr! skrg baru kul 5:00ptg..lps ini aku xbleh oline lg..mak aku marah..leka sgt! so apa lg..mak aku brtukar jd guru disiplin..lapt0p kena rampas..tp hari ini aku online jgk..skjp xbleh lama..mak aku bkn tau aku bkak lapt0p..klau tau..abs aku..!!!

malang gila charger fon aku rosak...! f0n p0wn aku dh xon..off ja.. =( eleh klau on p0wn bkn ada org nk msg..nk call..baik off..skrg fon aku xguna..lapt0p xbleh guna..apa yg tinggal..?
MP3..0nly i have..

haha..xpa aku xkisah..lg p0wn aku kn nk exam..xpa lah mak..mak ambik semua akk..xmrh p0wn..akk suka! huhu!! bestnya kt sklh td..dy nk belikn aku hadiah..? eh! xpyh la..aku just mntk k0 doakn 
aku 2 p0wn lbih dari cukup..tp..klau ikhlas..aku ambik..ja..<3
TQ 4 aina kama coz give me..
D0M0..DUDU..haha

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here