follow

Photobucket

29 Ogos 2011

es0k raya..

dear blog,


                lama xupdate blog..haha..byknya apa..serius aku memang bz..tv p0wn aku xtg0k dh...kesian kn..itu p0wn klau aku g rumah org baru dpt tg0k tv..sbb kt rumah mcm2 nk buat maklumlah raya dh dkt exam p0wn mkin dekat larh~~~


es0k dh raya..sekejap gila..! tiba2 aku jd blurrr.. =/ ..entahla..mood raya suda hilang..
anyway tg0k larh es0k mcm mna mybe g k0wt beraya..es0k raya first..g rumah kwn2..ptg2 plk kwn2  dtg rumah aku..huh!!  dtg la weh aku tggu..



masa last day school..aku ada terima surat yg brunsur..cinta.. bukan lah..surat jemputan atas dasar kawan..dlm surat 2 dh jelas dy xada apa2 perasaan yg lebih dari kawan..aduhaiii!! 
aku dh penat nk layan perasaan ny..fedup!! sikit aku yg jd mgsa keadaan..aku suka kt hg..tp hg xsuka aku kn..hurm,xpa lah weh..aku terima..lps ny..aku xnk kacau hdp hg..aku akn prgi jauh dari sini..

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here