follow

Photobucket

14 Julai 2011

semlm,dan semlm!!!

dear blog,
              jalini hari2 dgn kehidupan yg agk simply & single..memang sesuatu yg amt mnyer0nokkn! kebelakangan ny aku bz sgt5..byk keja..apa yg aku buat..dkt sklh dh mula prep..kul 2:30-3:45 ptg..than balik 2 kemaskn diri..than buat homew0rk kasi abs! kemas rumah..anyway aku dh mula gnti puasa dan aku akn ter0s puasa sunat smpai abs ramadhan.. =)

td msa dkt class ada sorang kawan aku ny..terjatuh drpd kerusi..so apa lg? patah la kerusi 2!
kesian dkt dy..semua org gelak kt dy trmasuk aku..  xsengaja weh trgelak kt hg..! =) 


smlm memang nk p0st entry..but aku bz tahap gaban! tuisyen mula es0k..xsabar rsanya~
kn prcubaan pmr nk dkt..so study smart sikit! =/ ..td aku gaduh dgn bdk yg minat kt aku 2..
aku call dy "budark keccik!!!!" ..i hate u so much! kanan kiri asyik nmpk hg ja..! xda org lain ka? balik jumpa hg..kwn2 aku bila nmpk dy ckp "abg kecik dy dh dtg! haha...!"


aku pnya segan td! kuang asam pnya kwn! malu aku di buatnya..than kwn2 aku cita psal dy dpn aku..hmpa ny sja ja..ada org nk pasang line dgn aku..so far biar arh..aku nk study..lps pmr la cik abg oit!


for your informati0n.. =/ aku xpernah mntk org fhm aku..just cuma tolong fhm dgn apa yg aku lalui..? aku tau larh hg ada perasaan..ik0wt suka hg nk ckp apa weh! sikit aku xheran!
ayt hg "i love u 4 ever" ayat basi!!! jgn kacau hidup aku lg.....! c0z aku xnk fhm hg!!!!
hg igt sbgai manusia org xpernah rsa sedih?! gembira? ckp ja pndai.. =/ xspa nk fhm hg?
abs ada hg pernah fhm perasaan 0rg lain..? sjak hg tipu aku hari 2, jujur aku ckp..aku benci tahap gaban!!!!!!!!!!!!!!! hg 2 yg prmainkn perasaan org tnpa sedar!!!!!!!!!!  xpernah brsyukur dgn apa hg dpt..semua 0rg hg anggap kak hg..hg igt dy org suka dgn hg? hey p0yo ja la..dlm byk2 yg hg pggil akk 2..ada yg..............(pikir sndiri) aku mntk maaf klau hg terasa but klau hg xbleh lupakn aku sbg bekas kak agkt hg..aku p0wn xkn prnh lupa apa yg hg buat kt aku.....................! remember that!!! 

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here