follow

Photobucket

23 Julai 2011

bz...!




01/06/2011 masih igt pada tarikh 2..? sya tahu awk xfhm..dan awk xkn ambik tau..
awk  yg suka pentingkn diri sndiri.. smpai kita putus awk masih xnk brtolak ansur?
asyik sya ja..? demi kebahagian awk.. tp awk masih xnmpk semua bnda 2..awk igt sya apa?
sya ada perasaan..knpa org xpernah fhm perasaan aku..? knpa dy org xsedar lg..?
awk dgr sini sya xkn balik dkt awk..! sya beci sgt kt awk..hbgan kita dh berakhir..
awk xperlu call sya..! awk xperlu text sya! awk xperlu bg sya cinta..! awk xperlu syg sya..!
sya xnk semua 2 lg..semua dh trlambat..! cukup la sya dh bg peluang..tp awk masih buat xtau!lg p0wn aku byk bnda nk buat..! homew0rk..! mcm2 la..
                                           "AND I SAY NO MORE LOVE!!!"



bulan depan aku percubaan PMR..aku risau sgt2! aku nk skor yg terbaik! jadual aku memang padat k0wt! bz sesgt..aku xda msa utk fikir pkwe2..cinta2..no la weh1 aku dh fedup!
klau ada s0meone nk try aku..aku akn tnya dy.."mampu ka hg nk setia?!"
klau setakat main2 lupakn ja lah! dont be hikprokirt..! lg p0wn aku muda lg..aku nk study! aku nk enj0y! aku nk main! well aku mngaku aku memang mcm bdk2..! so what!? hidupa aku suka hati aku la~~~



for my blog..aku xsempat nk update hari2..mcm slalu..ny p0wn aku curi2 msa..c0z blog ny hidup aku..sglanya aku luahkn kt sini..suka duka..esok aku dh test sejarah msa prep! huh1 buku xbca lg..xmau gagal..ary jumaat aku akn g rumah maksu aku..kt kemunting..tido sana smpai ary sbtu ptg..best 0h! dok sana..pkwe p0wn ramai..haha..cuci mata ja..suka2 la..




mksu aku bwk g jln2 lps g tuisyen..dy selimutkn aku msa aku tgh tdo..wah! syg acu!
than dy bwk g makan ice-crem mD..mkn kt tesc0..pnya bwk aku mkn..aku xnk..tp dy suruh mkn jgk..bila d0k rumah mksu aku..dy and husband dy masak sedap..smpai aku xlarat nk makan..mlm2 kami lepak dpn tv..sembang2..
Princess Eric








Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here