follow

Photobucket

24 Jun 2011

mulut suKa meNgaTa..? part 2..

apalah salah aku kn? xkn tgkap gmbr p0wn salah? aku ada perasaan..
tp knpa 0rg boleh buat kt aku mcm xda perasaan..? aku baca k0men ny..
tiba2 rasa sedih..air mata p0wn kluar..hina sgt ka aku ny..?
allah saja yg tahu apa yg aku rsa..smpai kluar kata2 lucah org hina aku...
memang aku fedp gila dgn lelaki..tp ak kena still sabar lg..aku xtuduh 0rg..tp 
aku ada bukti..aku xpernah buat bnda2 keji ny..aku syg diri aku..walaup0wn..diri ini
dihina dan xdisygi..aku syg family aku...agknya..btul ckp org..
"kalau suatu hati nnti kita dh xda kt dunia ny..baru org di sekeliling kita sedar.."
klau kita masih hidup dy 0rg xpndai nk hargai..mcm2 alasan yg dy beri..
lambat atau cepat itu pasti dy akn sedar sndiri..tp..mgkin bila time dy sedar 2..
semua 2 dh trlmbat..


aku bukan nk mintak simpati org..tp ak nk luahkn apa yg aku rasa..baca sndiri lah komen
kt fb 2..ny sambungan tentang "mulut suka mengata"..(KLIK GAMBAR UTK BESAR)







aku tgh tunggu time nk block lg..ary 2..aku dh block tiga org..

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here