follow

Photobucket

01 Jun 2011

aku putus....!






ya allah..aku xkuat nk hadapi semua ny..sakit sgt ya allah..
aku sedih sgt coz putus dgn dy..aku xtau nk crita kt spa..?
aku xda semangat..aku xlalu nk mkn..
aku rsa lemah sgt..!
knpa la setiap kali aku couple jd mcm ny..?

xtahu dimana salah aku..?
adilkh hidup ini..? 



btol ckp org..cinta pda allah adalh cinta yg paling abadi..
dan cinta pda mnusia xkn kekal..

kau tau x..setiap kali aku igt kau..mgalir air mata ny..
mngenangkn kau..aku xkuat..
kau semangat aku..


dy ckp dlu sya kenakn awk guna 6ber adk sya..knpa awk lyan?
hah?!
aku msj dy..so awk nk blas dendam balik kt sya?
ok find..kita dh xda apa2..cukop!





NO MORE LOVE..!





GUD BYE MY LOVE..=(


P/S:..aku xkn terima mna2 cinta lg slepas ny..

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here