follow

Photobucket

09 April 2011

trjumpa gmbr ex-boy aku & dy pnya girl..

korang tahu tadi aku tgh sbok bz bwt krja sklh..tba2 aku trsearch "SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN........................... METHODIST" ..aku cri kt google blog..mcm 2 hati aku trgerak nk baca blog some girl ny..bilablog 2 nk bkak..aku trnmpk gmbr ex-boy aku dgn girl ny..ya allah..aku rsa jntung aku ny..x brdegup lg..


tuhan sja yg tahu apa yg aku rsa kecewa! bru smlm kau mcg aku..kau memang manusia yg xguna! sial pnya jntn! kau maenkn aku dh 3 kali!..kalu ikowt prasaan aku mmang nk blas! tp sbb aku ada allah! aku trbatas nk bwt semua 2..


sbg manusia yg maseh ada hrga diri,maruah..akhirnya tuhan kalbulkn doa aku slama ny..TERIMA KASIH YA ALLAH!!! aku tahu kau xkn kcewakn hmba mu ini..


kau tahu..stiap kali aku trigt kt kau aku tgok profile kau kt fb..sbernanya aku xnk add kau as friend aku..aku xnk bwt  semua 2..aku tkwot..!aku diam dan tgok kau dan dy.. sembang kt wall..happynya kau..=) tahniah aku ucapkn! walaup0wn cinta kita xbrsama..xmgapa..aku trima..aku redha..


klau ikowtkn prasaan aku nk ja mrh girl ny..serang hbs-habisan..geram tau x! rsa mcm nk cri girl ny..dh la rmpas pkwe org..tapi hati aku ckp..
"sabar miera..biarkn dy org bahagia..xbaek rmpas pkwe kau 2 blek..biarknlh..walaup0wn..dh ramai llaki yg maenkn kau..kau kena tabah miera..kau kena igt llaki yg baek,utk prempuan yg baek.."




korang tau msa aku aku bukak blog girl ny..aku xsedar..air mata aku keluar..betapa murninya kseh aku kt kau..aku try tok bnci kau tp mseh dlm proses..oh tuhan tabahkn hti ini..kuatkn la semangat ini..!


p/s=FOR YOU..TAHNIAH AKU UCAPKN..SMOGA BHAGIA..! 


Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here