follow

Photobucket

06 April 2011

kau pergi~ [part 2]


ya allah..aku igt slama aku diam..dy rindu dkt aku tapi hakikatnya..dy telah melupakan aku..
betapa sakitnya hati ini ya allah! apa yg harus aku bwt..
ampunilah dosa aku krna aku telah mnyakiti hatinya! dy suda ada org laen 
dalam hdp dy..lbey baek dari aku!! KEJAMNYA AKU NY! aku dpat
rsakn derita yg kau tanggung..
aku sujud mohon kemaafan darimu ya allah!
"sihatknlh tubuh dy..pjgkn umo dy..berilah dy kekuatan..berilh dy rezeki..
ampunilah dosa2 dy..berilh dy semangat..berilh dy seseorg
yg mmpu bwt dy trsenyum tetapi bkn aku.. ya allah!"

aku disini hnya mmpu brdoa..tdk mampu utk brdepan dgn mu lg..
sbb aku xsekuat yg dulu..aku xmmpu utk menegur mu sperti dlu..
aku xmmpu mmberimu kegembiraan..malah utk ucpkn 
kata maaf didepanmu pun aku xmmpu!!!!!!!!!!!!!!!
[MAAFKANLAH DIRI INI =( ]

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here