follow

Photobucket

03 Februari 2011

mem0rY iN p.langkawi,kedah


lagkawi we love u so much...!! pjg umo aku dtg lg..

dkt snia kau nk cita psal prcutian aku thon lepas 28.12.2010..huh! best si0t..? dkt P.LANGKAWI,KEDAH..

dari kanan ya >tokwan,opah,my mom,haiqal,mak ngah,pak ngah,yg kecik 2 melati,nina,mawar,baju merah 2 aku la,my father,yg depan 2,ikmal,melur,boby..<
ha..ny semua keturunan sebekah mak aku..kt airp0rt padang matsirat(lgkawi) seronok sgt..aku mndi kt pntai cenang..ya allah, aku rsa mcm xnk blek..?tp kena blek jgk..hmmm,xpa la..2 semu milik ciptaan tuhan..

msa kt lgkawi aku brmalm di KONDO ISTANA (dkt situ) tingkat 18..huh! gayat glar..but i like it..besar ruang dy..ny wktu siang..
 
ny wktu mlm..cantik dowh pemandangan mlm..tenang sgt2..

hah! ny dri tingkat 18..aku yg ambik gmbr ny..msa 2 lepas hujan..

ny p0wn wktu mlm..sja ambik..bwt kenangan..:)

dkt sni p0wn ada swimming p0ol..lps blek dri pntai cenang tros terjun dlm kolam ny..jgn jelez ya..


ny arh pntai cenang..aku mndi kt sni..rmai glar wktu 2..mcm2 org ada..ada mamat dh tua ada hti nk ngorat aku, ceh! blah arh kau...! ada obor2 kowt..ayo! lari2!!!!!

kt mna tah..aku xingat plk..

                          ^my family!!! i love it!!!^

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here