follow

Photobucket

07 Julai 2011

hari ny aku belajar...

tentang hak! dlm khb ert..best jgk..slama aku hidup aku baru tau apa 2 hak.
aku suka dgn ckgu khb aku pndai bg nasihat..setiap nasihat dy aku dgr dgn btul2..
slama ny aku asyik fikir tentang org lain..tp org lain xpernah nk fikir psal aku..
dulu aku suka fikir perasaan 0rg..tp skrg N0PE! NO YA!
hidup dlm fikir tentang perasaan kdg2 rsa xbleh hidup..trseksa tau x?
"eh dy sedih la..msti dy kcewa aku buat mcm 2.."
but n0w..aku xkn ambik tau..psai kt hg la..hg yg kacau hdp aku..
hg kcewa ka sedih ka 2 bkn urusan aku..bkn aku yg trgedik2 kt hg..hg 2..
org nk kutuk? mngata? psal aku?
oh my! suka hati hampa la..carilah d0sa 2..2 hak hampa..
jgn pentingkn diri sndiri bleh x?
pasai kt aku larh nk pentingkn diri aku ka x..
2 hak aku..! aku yg nk mcm 2..! so jgn sibok la!

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here