follow

Photobucket

16 Julai 2011

aku budak baru 2!

smlm peristiwa yg xmgkin aku lupa..dan akn ku igt smpai mati..
hnya tuhan yg tahu apa yg aku rasa..
aku kn bdk baru kt tmpat tuisyen 2..so cita dy mcm ny..
ada cikgu sn 2..mas0k than dy sembang2 dgn student..
bila dy nk mngajar aku ckp.."cikgu sya bdk baru"
tau cikgu 2 ckp apa? 
"sya xkenal awk..mcm mna sya nk bg nota dkt awk? apalh dy ny kan? (bdk2 lain ketawakn aku)
knpa awk nk tuisyen kt sini? jwb dgn jujur?
aku:btui la saya nk belajar..sya xfhm apa yg cikgu ajar dkt sklh?
cikgu 2:awk tipu..
pjg sgt la dy ckp..tp memang masa 2 mata aku dh berair..air mata nk kluar seolh2 dy mcm xnk accept aku as dy pnya student? sedih weh..akhirnya dy accept jgk!
demi ilmu apa p0wn sangg0p ku lakukan!

2 ulasan:

n-ya berkata...

mesti sedey time tu..hihi

shamira farina berkata...

ha'ah!

baca lah..

get this widget here