follow

Photobucket

17 Jun 2011

mAsiH hiSteRiA...?

aku masih keliru dgn hidup aku..? still xfhm apa yg trjadi..aku sdg mncari jwpan..
buat msa ny..aku xkena lg histeria buat kali-2..tp xtau hari2 yg akn dtg..
anyway,s0k exam KHB reka cipta..adoi! buku xbaca lg ny..?

ok2..smalam kn aku tlong kwn aku yg kena histeria 2..than lepas tlong..
lengan aku rsa sakit sgt2..smpai skrg..xtau knpa..
aku ada jgk tnya akk f0rm 5..kwn lama aku..
aku tnya dy..akk knpa bila kita tlong org yg kena histeria bdan kita rsa sakit2..?
than aku 2 ckp..klau rsa lemah semangat xpyh tlong..sbb bnda 2 tumpang bdn kita 2 yg rsa sakit..

mengikut sumber g0ogle......

kerasukan atau bhsa lain histeria adalah fenomena pra sedar...pra sedar bmaksud kita antara sedar dan tidak mgenai apa yg blaku.rasa dan alami ssuatu kelainan.kelainan spt dia di lihat seperti bukan dirinya sendiri..perbuatan dan juga perkataannya juga tidak mggambrkan kenormalannya..

org kena rasuk ni ble di lihat ketika di rasuk dan selepas di rasuk..ketika di rasuk mak aiii tenaga dan kuasanya mgalahkan badang yg ggh perkasa..selepas di ubati,bdnnya akan rasa sakit,kdg2 lebam2,lemah,longlai,gemalai..
org kena rasuk dia sedar dia kena rasuk tapi dia tidak sedar apa yang telah ia lakukan..

bleh bayang xmcm mna org2 sperti kami di dunia ny..trkena bnda ny..?

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here