follow

Photobucket

12 Jun 2011

esok skLh..?

nk cuti lg ny?! dua minggu mna cukop? xsy0k la mcm ny..byk bnda xsiap lg..
homework+folio=......? xsiap lg..
esok dh sklh..alamaknya xbleh la online fb lg..tggu 28 julai ny..
or raya nnti..ha..ha..ha..yg nk add 2..add ja..aku accept as friend..
dont w0rry arh..aku xabaikn..


es0k g sklh kena ada semangat yg baru..ya! sbb apa erk..?
sbb..aku nk pmr la..aku nk bg result aku gempak punya..!
slama ny dy org pandang aku lekeh..xpa2..akn ku buktikn kpd semua..
trutamanya my mum..! klau aku ada rezeki dpt 8A..
first yg aku mntk.."mak,akk nk tukar sklh? =)"
i dunt care..aku xnk sklh smkgs lg..
insyaallah..setiap mnusia yg allah ciptakn ada rezeki msing2..


kwn aku ada jgk ckp..sbl0m tgok jwpn aku..dy dh ckp..
"xmau tiru hg byk slh.." klau ik0wtkn hati nk ja aku maki..tp..
sabarrrrr~..eleh! xtiru p0wn tg0k jgk..apa cer?

anyway kita sbgai manusia..kita blajar drpd ksilapan..btol x?
"dgn nama mu ya allah..jikalau aku gagal..
aku redha..aku trima dgn seikhlas hati..tp..jikalau rezeki 
itu milik aku..aku brsyukur kpdmu ya allah.."

aku mmpu usaha..yg mnentukn allah..

..Wallahualam.. 


Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here