follow

Photobucket

06 Mei 2011

adilkh hidup ini?







pernah xanda dihargai oleh sesiapa sja?


rasa sedih sgt2..memang saat 2 air mata ny nk keluar memang xdpt tahan lg..td my mom msak mknan..so aku mntk adk aku suapkn..tau dy ckp apa..esyssssss!!


why like that?!!!
ary khamis 2 aku sggup tggu setgh jam tok dy..pnya syg adk..tp dy..bwt dont know..nk ckp terima kseh p0wn x..kejam ka aku ny? kwn2 kt sklh nk xnk ja lyan aku..mcm xikhlas..rsa mcm dunia ny kejam..hidup ny kita prlukn kwn..tp spa kwn aku..?


apa salah aku? kdg2 bila aku tgok ada kwn yg ketawa dgn kwn2 dy...menangis aku kt situ..apa slah aku? mgkin dlm dunia ny aku di tkdirkn tiada sesiapa p0wn yg mnyayangi aku..adilkh hidup ini? 


tp andai suatu ary nnti aku prgi..aku akn  mndermakn mata,jantung,buah pinggang ny kpd yg memerlukn..seikhlas hati =) 

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here