follow

07 April 2011

SaYaNg

Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awak ingat betul-betul
Tak tau nak buat macamana lagi,         
Lantak awak lah 

Semalam kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..

Saya nampak awak
Saya nak panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak x tahu happynya saya
Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya

Awak keluar tengok wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok aje

Awak call saya
Mengacau betul.
Tengah tido lah
Saya layankan aje
Awak cakap awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak   

Saya cakap.. 
Kesiannya awak..
Hipokritnya saya 

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak lupe
Saya sedih.
Tapi takpe.
awak bukannya sesiapa pun

Awak mintak maaf
Saya senyum aje
Saya kata tak kisah
Awak belanja tgk national treasure
Isk tak romantik nyer 
Tapi best per

Saya dapat bunga
Cantik betul, suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik 
Aduh, awak cemburu ke?

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bagitahu 
Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh. 

Saya  nak cakap.. 
Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau la sempat
Saya nak bagitahu.
Awak..SAYA SAYANGKAN AWAK

Selamat tinggal awak............

Ingat  kat sume llki klu dah syg kat seseorg
tu cpat2 la ckp klu xnk kehilangan si dia.

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here