follow

Photobucket

01 April 2011

bdk curang & BDK SETIA

hey kawan! aku tnya ny..ada ka llaki yg setia dlm dunia ny? 
bg aku la dh hmpir2 nk pupus..klau ckp psal cinta mcm2 cita..tp ary ny aku nk kaitkn cinta yg setia..~ spa yg xnk bf dy setia..? try bf dy curang kaki girl.. mcm mna plk erk? dkt sni aku nk cita psal cinta aku dan dirinya..


kisah ny brmula swktu aku di form 1..besa la bdk kecik
bru nk belajar..msa msok sklh tkowt glar dgn bdk2 senior..tp dlm msa yg sma..aku xpsti mcm mna aku bley trpikir nk cri bf? memang xsdr msa 2..
CINTA?!aku xkenal msa 2..xthu apa disebalik mkna 2..
kononya sja suka2..syok2 ada bf..
msa 2 xigt lgsung apa risiko dy..
ya allah! klau bley aku nk ulg blek wktu 2..aku xnk 
ada bf2 ny..tp..hnya tuhan sja yg tahu..
aku kenal A dripda kak U..

cehhhhh!!!!!!!!!!!!
aku dh couple..yes! class aku sblh class dy sja..so dkt ja..
stiap kali blek sklh dy jmpa aku..msa kami couple..
dy nyanyi..dy senyum..dy ketawa..dy.....apa2 ja la..
baru berapa blan..

xsilap aku..satu ary sblom raya aku clash dgn dy..aku memang kecewa yg amt sgt..disebalik nyayian dy..senyuman dy..ketawa dy..semuanya dy..
aku telah ditipu..msa 2 lemah sgt aku ny..sedey yg teramat sgt..kecewa dgn sikap dy..ya allah bgitu berat dugaan yg engkau berikn..
sbg umatmu aku xsnggop menahan derita..

APA MOTIF AKU CLASH DGN DY
  1. dy tipu aku..[aku xska org tipu aku..aku bnci!]
  2. dy curang..[2 pantang aku]
  3. sikap xambik kisah..[msa mula2 couple..muka suci btol]
  4. dy xprnh jujur[-]
  5. nmpk ja baek..tp p0y0 lbey..
  6. dy bwt aku mcm TIANG ELEKTRIK kt dpn umh dy[shhhiiittt]
MCM MNA AKU TAU YG DY CURANG

  1. aku ny ska dgn bnga..so aku sruh dy petik bnga sakura[dy xmau]
  2. hntar aku blek[tggu la skjp lg..aku naik dgn mat rempit]
  3. jarang mcg..or..call
  4. nk xnk ja lyan..[xikhlas arh 2]
  5. bz lbey..[bjet bgos]
  6. aku ptos dgn dy p0wn..dy bley bwt xsdr lg..[baek aku berambus]



->seorg lelaki tdk akn brlaku curang kpd kekasehnya..jika lau dy brbwt bgitu                      beerti hatinya blom 100% mencintai kita..


           LELAKI SEJATI ADALH LELAKI YG SETIA TERHADAP CINTANYA


->dy sanggop menitiskn air mata demi kekasehnya..bkn semua lelaki yg sggop menitiskn air mata hnya utk seorg prempuan..so klau dh jumpa 2..jgn lepaskn bgitu sja..kcuali klau itu suratan tkdir..


slepas aku dikecewakn oleh A..aku brtemu dgn seorg bdk form 3 jgk..yg brsklh
agama tahfiz..xsmpai sbulan aku ptus dgn dy..xda jodoh kowt..tp btol dylah lelaki yg bgitu baek sgt3..dy mncintai aku setulus hti dy..dy syg sgt aku..tiap2 mlm dy call bwt aku ketawa..dy bwt satu lagu kt aku..rsa bruntung sgt dpt dy..tp..suatu ary 2..dy hntar mcg dy ckp.. dy xlyak utk aku..aku tnya dy elok2..knpa???? dy ckp..mk dy xbg aku ada hbgan dgn dy..ya allah! knpa bley jadi mcm ny??? kata2 akhir dy..dy pesan jgn tggal solat..jaga diri..sy syg awk..korang tau aku nk pgsan msa 2..memang xbley terima..tp aku kuat..aku tetap sabar dan tros brsabar..smpai skrg aku xdpt nk contact dy..nk dkt 3 thon kowt..kami lost contact..biar la tuhan yg tntu kn..klau aku pjg umo dpt jumpa dy blek..satu sja yg aku akn ckp..'sya rndu sgt2 dkt awk!' tp klau umo aku xpjg..'aku brharap tuhan akn mnyampaikan rndu aku pda dy~~~'







Embun di pagi buta
Menebarkan bau asa
Detik demi detik ku hitung
Inikah saat ku pergi
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi
Aku tak mudah untuk mencintai
Aku tak mudah mengaku ku cinta
Aku tak mudah mengatakan
Aku jatuh cinta
Senandungku hanya untuk cinta
Tirakatku hanya untuk engkau
Tiada dusta sumpah ku cinta
Sampai ku menutup mata
Cintaku sampai ku menutup mata
Oh Tuhan ku cinta dia
Berikanlah aku hidup
Takkan ku sakiti dia
Hukum aku bila terjadi

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here