follow

Photobucket

27 Mac 2011

apabila perempuan~~~~~~~~~

ary ny aku nk cita psal laman web sosial yg aku lawati..~ memang hot siot!!!
sbgai pengajaran shja..>


cita dy mcm ny aku nk update status..tba2..ada la prempuan ny..brpakaian kurang sopan..mksud aku dy letak gmbar profile 2..[lucah skit ar..xbley sbut]..phm2 suda la..sbgai seorg prempuan kena jga maruah..tp dy ny nmpk mcm sosial skit..than aku sja la tgok dy pnya profile..ya allah! bdk2 llaki add dy..tau sbb apa? dy pnya 2 ja..org dy besa ja..aku bknnya jeles kt dy..cuma aku pown seorg prempuan rsa malu glar! than aku try g dy pnya pic..korang tau bdk laki komen apa? besr nyer..nice2..sexy..geram lorh..yg tulis..nk ramas2 leh orp?..sweet la..sya brkenan ny..
bygkn la..betapa murahnya harga prempuan 2..da yg ckp nk bley? ya allah aku tau la..yg mntk couple pown ada..herm! tau sbb apa nk barang ja..bkn apa p0wn..yg 2 dinamakn cinta? bkn 2 nafsu..yg biadap 2 ckp..besar nya **** u..ada lg..akk apa 2 besarnya..?
than prempuan 2 ckp..nk kew..bdk 2 ckp..nk..xgila ka 2!!!!!!! aku bknya nk malukn prempuan 2 but..cara dy xbtol..mendedahkn aurat..aku ckp bnda ny utk diri aku..dan semua..klau dy pkai bju kurang msti lawa..korang xcaya..? nk bukti? ok..but jgn trkejut..
nmpk kn llaki zaman skrg ny???



Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here