follow

Photobucket

15 Februari 2011

ku hidop dGn siApa???


smpai bila hrus aku begini?? menunggu mu tnpa berita?? perlu ka? kau bwt aku ibarat bunga yg suda layu ttapi disimpan di kamar mu..besar sgt ka slh aku?? 

hrus aku prgi?? dri hdp mu?? tp aku mseh syg hg arh..klau dh ada org laen xpa la nk bwt mcm mna aku akn prgi..tp tlg la jgn mntk aku blek kt hg lg ..coz dlm dlm hdp ny kita kena pndang ke hadapan..jgn sesekali toleh ke blakang..ok? troskn hdpmu walau aku tiada dsisimu~~~

walau p0wn phit utk ku trima,aku sedar siapalh aku dmatamu..xpa la..just go and leave me alone>>> aku brharap engkau akn brtemu dgn wanita yg kau cintai itu..tp bkn aku~~

walk alone!!! without u!!! no love anymore for u.. aku hrp kau dpt menerima~~~
aku maseh sygkn hg!!!!! hux3..

biarlh tuhan yg menentukn dmna kita akn brakhir..smoga allah memberi kita ptunjuk..jgnlh smpai kita trsasar djln-Nya..brdoa dan tros brdoa..cintailh allah lbey drpd kita mncintainya~

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here