follow

Photobucket

17 Februari 2011

aku bnci hg tau x?


msti korang nk thu ny spa kn?bdk ny r yg bagang?! mcm setan! playboy dowh..benci aku sgt kt dy..org yg xbley pakai dlm dunia ny..brlagak baek kon0n..?hg igt hg bag0s sgt ka?! prmaen kn prempuan yg xslh? bdk yg xensem p0wn pndai setia kt awex dy..hg ny encem ka?! no way..!!!! jujur aku ckp aku xsuka hg dunia & akhirat..llaki jahat!! mcm bagang aku kenal dgn hg..MENYESALLLLL!!!! tau x? hg ny xlayak brada dlm hdp aku..prgi brambus arh?! hg ny llaki yg xjujur pd diri sndiri..pda tuhan? mnz hg pnya jnji????! 2 la mulut ja maen ckp kn..? tp pda zahirnya hg PENAKUT di mata aku..hg dgr sni..aku doakn hg "semoga suatu ary nnti tuhan balas blek di ats prbuatan hg 2.."aku dh penat dgn sikap munafik hg 2..dari dulu lg aku dh thu hg ada hbngan dgn dy..tp aku still bwt xtau..bodohnya aku kenal dgn hg..prcaya kt hg..aku rsa mcm nk.....? aku harap hg xhadir sesat dlm hdp aku lg..cukoplh hnya skali..kesilapan aku menilai hg..amt aku sesali~~~hnya tuhan sja yg dpt mgerti..AKU SGT BENCI HG..U MUST KNOW THAT!!!

Tiada ulasan:

baca lah..

get this widget here